martes, 5 de mayo de 2020

15º DÍA JUEVES 7 de MAYO

SOLUCIONES

LENGUA:  ENLACE 1, ENLACE 2

LENGUA

¡Enhorabuena! Ya hemos acabado otro tema. Por lo tanto nos queda por hacer la ficha que demuestre que nos lo sabemos.

Aquí os la dejo. Tenéis tiempo para realizarla hasta el Lunes.


C. NATURAIS


  • Unidade 5.  O mundo que nos arrodea.    Páxinas  86 - 90.

  • Vídeo explicativo. C.N. 86-90 - Ver vídeo

MATES



  • Unidad 13.  Amigos de la naturaleza. Pág. 166-169

14º DÍA MIÉRCOLES 6 de MAYO

SOLUCIONES

GALEGO:  ENLACE

LENGUA


  • Unidade 12. Don Gastón y el Hada Natura. Páginas  164 - 165.

  • Ver vídeo explicativo.
LENGUA 164-165 — Ver  Vídeo




FICHA DE REFUERZO

MÚSICA


Actividades propuestas en el  Blog de Música.  ENLACE



INGLÉS



Ver blog. ENLACE

VALORES

Propuesta de trabajo de Valores 






Aquí tenéis un cortometraje muy divertido sobre la amistad. Cuenta la historia de dos pulpos que son amigos y los separan cuando uno de ellos es elegido por un restaurante.Esto cambiará las cosas y le llevará a una trepidante aventura para rescatar a su amigo.

PREGUNTAS: (Podes copiar as preguntas nunha libreta ou descargar o pdf da actividade nesta LIGAZÓN)

1.- Conta unha aventura cun amigo ou amiga:

2.- Fai un debuxo dunha amiga ou amigo:

3.- Que animal está agochado nesta imaxe? (Ver LIGAZÓN)



RELI


Segundo de primaria
 
Visionado do vídeo "El hormiguero". https://www.youtube.com/watch?v=eaqPrqHLllY
Traballamos a importancia de dicir sempre a verdade (dura 8 minutos e 15 segundos)

Seguimos afianzando a unidade familiar, como as formigas se apoian e se ayudan, na casa hai que colaborar.


Preguntas sobre o video: Podedes copiar as preguntas nunha libreta o descargar as preguntas nesta LIGAZÓN.

1º Parécevos importante dicir sempre a verdade?

2ºPensades que mentir pode traer problemas nalgunhas ocasións?

3ºQue opinades do traballo en equipo?

4ºPensade nalgunha vez na que mentiches. Como te sentiches?

5º Facer unha lista cos animais que saen neste vídeo e poñer unha característica de cada un.